Maj Bjerre

Feedback-ekspert, rådgiver, foredragsholder og forfatter

“Jeg er Maj Bjerre — specialist i kommunikation, feedback og kulturforståelse. Jeg hjælper ledere, teams og organisationer med at styrke kommunikation, samarbejde og feedbackkultur, så I skaber robuste, engagerede og effektive arbejdsmiljøer.

Med over 20 års erfaring omsætter jeg teori til konkrete værktøjer, der virker i praksis.”

baggrund og kompetencer

  • Certificeret Coach

  • Certificeret Master Stress Coach

  • Certificeret NLP Master

  • Certificeret Enneagram Master

  • Certificeret Hypnoseterapeut

  • Certificeret Facilitator of The Work of Byron Katie

  • Certificeret Profesional Business Facilitator

  • Forfatter til flere bøger om kommunikation, adfærd & personlig udvikling

Maj Bjerre

Foto: Stine Christiansen


Stolt af at have kunder som:

Ørsted.jpg
Ambercon_logo.jpg
Ishøj.jpg
DISA resized.png
ArthurHotels.jpg
punktbillede.png
tpt-logo2.png
prosa_logo.png
ida-1-logo-png-transparent.jpg
IKOM.png
JAC GENTOFTE
lat_logo2.png
cognifide_logo.jpg
RegionH.png
ksk_logo_medium_org.gif
  • Københavns Kommune:
    - Teknik- og Miljøforvaltning
    - Økonomiforvaltningen
    - Borgerrepræsentationens sekretariat
    - Center for Kræft og Sundhed
    - Center for Beskæftigelse og Integration (CBSI)

  • Ishøj Kommune:
    - Center for Ledelse & Strategi
    - Femkanten (daginstitution)
    - Center for ejendomme
    - Miljørepræsentanternes supplerende arbejdsmiljø-uddannelse

  • Ringkøbing-Skjern Kommune:
    - Personale & Digitalisering
    - Sundhed & Omsorg

  • Haderslev Kommune:
    - Beskæftigelse & Integration

  • Slagelse Kommune:
    - Entreprenørservice

  • Glostrup Kommune:
    - CØPP Politisk Betjening

  • Hvidovre Kommune:
    - Jobcenter

  • Silkeborg Kommune:
    - Socialtilsyn Midt

  • Vejle Kommune:
    - Kernehuset (daginstitution)

  • Gentofte Kommune:
    - Job- Aktivitets- og Kompetencecenteret

  • Frederiksberg Kommune:
    - Bispebjerg hospital
    - Frederiksberg Kommunalforening

  • Solrød Kommune:
    - Uglegårdsskolen

  • Roskilde Kommune:
    - Holmeagerskolen

  • Beskæftigelsesministeriet:
    - Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø

  • Sundhedsministeriet:
    - Lægemiddelstyrelsen

  • Udlændinge- og integrationsministeriet:
    - Center for Administration og Asylindkvartering

  • Uddannelses- og Forskningsministeriet:
    - Økonomistyring

  • Region Midtjylland:
    - Regionshospitalet Gødstrup: Børn og Unge, Kvindesygdomme og fødsler

    - Steno Diabetes Center, Århus

  • Region Sjælland:
    - Ledernetværket for afsnitsledelse
    - Regionshospitalet Sjælland: Øjenafdelingen

  • Region Hovedstaden:
    - Center for Regional Udvikling

  • Københavns Vestegns
    HR - Uddannelse og Udvikling

  • Erhvervshus Nordjylland

  • PROSA
    - København
    - Århus
    - Superhelteseminar

  • HK:
    - HK Danmark, Økonomi
    - HK Hovedstaden
    - HK Inspiration

  • Ingeniørforeningen IDA:
    - Kursusafdeling
    - Lederforum

    - Lederforum, Syd

  • Mentorbarn

  • DOF Ledernetværk

  • Bostedet Thea

  • Kofoeds Skole

  • Esrum Kost- og Friskole

  • Den Rytmiske Højskole

  • Gigtforeningen

  • Louis Nielsen A/S

  • Synoptik A/S

  • Siemens A/S Denmark, Smart infrastructure, Sales Operations

  • DISA Industries A/S

  • Mjølner Informatics A/S

  • Alfa Laval, Kolding A/S

  • Lundbeck A/S
    - R&D Project & Business Management

  • Nordea A/S
    - IT Retail Banking

  • Ishøj Hegn A/S

  • Ørsted Wind Power
    - Components & Civil Works

  • Copenhagen Business School

  • ALK-Abello

  • Ambercon

  • TandproTetikeren

  • Ledernes Kompetencecenter A/S

  • Traffic Lab A/S

  • Tamigo

  • Cognifide

  • Arthur Hotels

  • Tivoli, drift & byggeri

  • Business Esbjerg, HR netværk

  • Enneagramstedet

  • Lær at tackle, Komiteen for Sundhedsoplysning

  • ALS, Danmark

  • DTU Kemiteknik

  • Orange:
    - Orange UK
    - Orange Group

  • Lind Capital A/S

  • Kubens Ejendomsadministration

  • Konstruktørforeningen

  • Athenas

  • Tikko

Det siger kunderne…

What People Are Saying

“Lederne synes det var godt, og det var fedt, at du var så fleksibel i din tilgang og kunne rykke rundt udfra hvad der blev sagt. Det er fint, at der var en praktisk og teoretisk balance, og de fik nogle værktøjer, de kan gå videre med ude at føle, at nu skulle til at gøre en helt masse om.”

— Anette Sønniksen, Local HR Business Partner, Alfa Laval Kolding A/S

”Tak for et virkeligt godt oplæg, som på alle måder levede op til vores ønsker.”

— Berit Boss Brøndum, HR- &Administrationschef, Kovsted & Skovgård

Det gav et nyt aspekt i vores hverdag. Jeg håber det er noget, vi kommer til at arbejde videre med, så vi også udvikler os på den menneskelige side - og ikke kun den tekniske. Vi vil være de bedste indenfor vores område, og jeg tror at arbejdet med feedback kan være med til at styrke vores position. En måde at komme i gang med feedback er at implementere det, som en naturlig del i vores projekter.”

— Frederik Jensen, tidligere PLATON A/S

“Tusind tak for en fantastisk inspirerende formiddag.”

— Gitte Willemoe Matzen, Marketing & Digital director, Synoptik A/S

“Vi fik en masse med, som nu gør, at vi sammen kan gå i gang med at formulere spilleregler eller lignende for den gode kritik / feedback. Det glæder jeg mig til.”

— Stig Skov Mortensen, Viceforstander, Den Rytmiske Højskole

”Vi synes, Maj havde målrettet det fint til vores brug og vi gik alle derfra med nye læring. Og vi ser frem til at læse bogen.”

— Jesper Frederiksen, Head of Components & Civil Works, Wind Power Procurement, Ørsted

”Vi har i Gigtforeningen haft meget stor glæde af Majs evner som coach og facilitator. Maj er i stand til i imponerende grad at holde fokus rettet mod det væsentlige, på trods af de udfordringer, der ofte pludseligt opstår på en arbejdsplads. Hun er vedholdende og empatisk med en veludviklet evne til at ramme plet i sine valg af metoder og redskaber. Vi har følt os meget trygge og er samtidig blevet  tilpas udfordret i vores professionelle og personlige udvikling.”

— Anette Larsen, konsulent, Gigtforeningen

“1000 tak for en god og inspirerende lørdag. Der er kommet virkelig gode tilbagemeldinger i løbet af i dag. Personalet har følt, at det var virkelig godt, relevant og interessant – og at din formidling har nærværende og ”ikke-teori tung”, men på et niveau hvor alle kunne være med. Ros til dig for at holde det praksisnært.”

— Oscar Bloch, Leder, Femkanten i Ishøj Kommune

“Det var et rigtig vellykket arrangement, og et inspirerende springbræt til vores videre arbejde med at give og modtage feedback i organisationen. Tusind tak for det.”

— Anna Brændstrup Steffensen, Tilsynskonsulent, Socialtilsyn Midt

Endnu en gang tak for en virkeligt god og lærerig formiddag med dig. Jeg har fået mange positive tilbagemeldinger allerede. Vi vil følge op på dagen og drøfte, hvordan vi kan arbejde videre med vores feedback-kultur.”

— Line Øris, Erhvervshus Nordjylland

”Meget jordnært, gode eksempler og tilpasset vores situation og størrelse”.

— Ann Sloth, People & Culture, Business Partner, Ygdrasil

“Vi har på workshoppene delt erfaringer, tips og tricks og snakket roller og relationer med henblik på, hvordan vi løser kerneopgaven i fællesskab, så vi spiller hinanden gode.“

— Linda Jensen, Chefkonsulent hos Ledelse og strategi, Ishøj Kommune

“Maj has a very positive approach to her work which influences those working with and around her. Maj delivers, and she does it in a fun and involving way”.

— James Salmon, Group Manager at Orange UK

”Jeg har benyttet mig af Maj Bjerre’s kompetencer i flere forbindelser, både i mit nuværende konsulentfirma og som direktør for Kuben Ejendomsadministration. Jeg oplever, et stort udbytte af den undervisning Maj leverer. Ud over en stor faglig kompetence og gode formidlingsevner, besidder Maj en sjælden evne til også at tænke forretning. Jeg kan anbefale Maj, som en, der levere varen med stor entusiasme og gennemslagskraft.”

— Flemming Nielsen, CEO Prosedo

“Maj Bjerre Tak for inspirerende oplæg. I dag arbejder instruktørerne videre med dine 'æbler'. Lige nu giver de hinanden gode råd til, hvordan man forbereder sig på at modtage kritik, så man får mest ud af den.”

— Nicolaj Holm Ravn Faber, Chef rådgiver hos Komiteen for Sundhed og Udvikling

Det var en virkelig god dag, som har fået mange roser fra kollegerne.

— Christina Hedegaard Kildevang, HR og Kommunikation, Ringkøbing-Skjern Kommune

“Maj Bjerre har været fast oplægsholder for vores medlemmer siden 2012. Hun er en kyndig, troværdig og rolig fremlægger, som også formår at skabe rum for deltagernes spørgsmål og input.”

— Lulu Pedersen, PROSA – Forbundet af IT-professionelle

”Tak for i dag, det var rigtig godt og helt sikkert noget virksomhederne kommer til at arbejde videre med.”

— Mai-Britt Iversen, Netværks- og eventansvarlig Business EsbJerg

“Dit foredrag leve i høj grad op til vores forventninger. Du har sat mange tanker i gang, og vi har til formiddag haft første møde i vores teams om, hvordan vi kan prøve at implementere nogle af dine redskaber.”

Astrid Strandly Henriksen, Borgerrepræsentationens sekretariat.

”Endnu en gang tak for et inspirerende foredrag, hvor du fik fremhævet præcist det, jeg havde håbet på.”

— Peter Cavling, Direktør hos TandproTetikeren

Jeg har brugt Maj son indlægsholder på mine netværksmøder, temaet var Feedback og hvordan modtager vi feedback og spørger efter den. Det gjorde Maj rigtig godt med klare og troværdige budskaber. Folk gik ud af lokalet med viden om feedback og ikke mindst god energi af et spændende og givende indlæg.”

— Merete Jensen, Chef-konsulent hos Executive Outplacement, Lederne